Lp. | Informacja objęta wpisem | Treść wpisu | Czas dokonania wpisu | Uwagi |
---|---|---|---|---|
1. | Nr wpisu: | 3 (trzeci) | 14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 | - |
2. | Rodzaj dostawcy: | kwalifikowany | 14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 | - |
3. | Firma (nazwa dostawcy): | POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Spółka Akcyjna | 14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 | - |
4. | Dane adresowe: | 00-222 Warszawa, ul. Sanguszki 1 | 14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 |
- |
5. | Numer KRS: | 0000062594 | 14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 | - |
6 | Numer identyfikacji podatkowej dostawcy | 5250001090 | 15 października 2016 r. | - |
7. | Nazwa polityki świadczenia usług: |
Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych OID:{12616111356010110} Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych - Wersja 1.1 Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych - wersja 1.2 Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych - wersja 1.3 Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych - wersja 1.4 Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych - wersja 2.0 Polityka Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej SIGILLUM dla Certyfikatów Kwalifikowanych - wersja 3.0 Polityka dla Certyfikatów Kwalifikowanych - SIGILLUM Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej wersja 3.1 OID:1.2.616.1.113725.0.0.0.1 Polityka świadczenia usług zaufania CUZ Sigillum wersja 1.1 Polityka Świadczenia Usług Zaufania CUZ Sigillum wersja 1.2 Polityka Świadczenia Usług Zaufania CUZ Sigillum wersja 1.4 Polityka Świadczenia Usług Zaufania CUZ Sigillum wersja 1.5 Polityka świadczenia usługi doręczenia elektronicznego przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A. oraz Deklaracja Praktyk, wersja 1.1 |
14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 9 kwietnia 2003r.,godz. 10:10:00 13 sierpnia 2004r.,godz. 16:00:00 9 grudnia 2005 r., godz. 14:30:00 03 kwietnia 2007 r., godz. 09:30:00 05 sierpnia 2008 r., godz. 09:30:00 12 czerwca 2012 r., godz. 14:30:00 12 czerwca 2015 r., godz. 11:00:00 01 lipca 2016 r., godz. 15:00:00 03 lipca 2017 r., godz. 10:00:00 28 sierpnia 2017 r., godz. 12:00:00 23 września 2019 r., godz. 14:00:00 23 kwietnia 2021 r., godz. 14:30:00 17 sierpnia 2022 r., godz. 10:30:00 29 kwietnia 2024r.,godz. 12:00:00 |
nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne |
8. | Rodzaj świadczonych usług: | Wydawanie kwalifikowanych certyfikatów Kwalifikowany znacznik czasu | 14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 14 marca 2003r.,godz. 15:00:00 |
- |
9. | Data rozpoczęcia świadczenia usług zaufania: | 14 lutego 2003 r. (Wydawanie kwalifikowanych certyfikatów) 14 marca 2003 r. (Znakowanie czasem) 29 kwietnia 2024 r. (Usługa kwalifikowanego rejestrowanego doręczenia elektronicznego ) |
14 lutego 2003r.,godz.15:00:00 14 marca 2003r.,godz. 15:00:00 29 kwietnia 2024r.,godz. 12:00:00 |
- |
10. | Informacja o wystawionych certyfikatach dostawcy usług zaufania. | 14 marca 2003r.,godz. 9:30:00 4 kwietnia 2003r.,godz. 15:00:007 kwietnia 2006 r., godz. 10:54:00 4 czerwca 2007r.,godz. 10:30:00 3 kwietnia 2009 r., godz. 12:50:00 11 maja 2012 r., godz. 14:00:00 31 maja 2012r.,godz. 11:30:00 08 maja 2015 r., godz. 12:00:00 01 lipca 2016r.,godz. 15:00:00 25 kwietnia 2017r.,godz. 12:00:00 05 maja 2017r.,godz. 14:00:00 26 czerwca 2017r.,godz. 10:00:00 28 czerwca 2019r.,godz. 17:30:00 14 października 2019r.,godz. 13:00:00 29 kwietnia 2024r.,godz. 12:00:00 29 kwietnia 2024r.,godz. 12:00:00 29 kwietnia 2024r.,godz. 12:00:00 29 kwietnia 2024r.,godz. 12:00:00 |
- | |
11. | Nazwa zakładu ubezpieczeń, z którym podmiot zawarł umowę ubezpieczeniową: |
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "WARTA" Spółka Akcyjna 00-805 Warszawa ul. Chmielna 85/87 Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna I Inspektorat w Warszawie Warszawa, ul Moniuszki 8 Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna II Inspektorat w Warszawie Warszawa, ulGrójecka 186 Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Oddział w Warszawie Warszawa, ul Moniuszki 8 Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Oddział Regionalny w Warszawie Pion Klienta Korporacyjnego ul. Prosta 30, 00-838 Warszawa Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Biuro Sprzedaży Korporacyjnej II Oddział Sprzedaży Korporacyjnej ul. Konstruktorska 13, 02-675 Warszawa Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Region Centralny II Oddział Sprzedaży Korporacyjnej Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Centrala Biuro Sprzedaży Korporacyjnej Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Rondo Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa |
14 marca 2003r.,godz. 9:30:00 1 grudnia 2005 r., godz. 14:30:00 25 kwietnia 2008 r., godz. 12:00:00 18 marca 2010 r., godz. 12:00:00 16 marca 2012 r., godz. 11:00:00 23 czerwca 2016 r., godz. 12:00:00 28 sierpnia 2017 r., godz. 12:00:00 15 października 2018 r., godz. 15:30:00 08 kwietnia 2019 r., godz. 12:00:00 07 kwietnia 2023 r., godz. 12:00:00 |
nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne nieaktualne |
12. | Okres na jaki została zawarta umowa ubezpieczeniowa: | Od 3 marca 2005r. do 2 marca 2006 r. Od 3 marca 2006 r. do 2 marca 2007 r. Od 3 marca 2007 r. do 2 marca 2008 r. Od 3 marca 2008 r. do 2 marca 2009 r. Od 3 marca 2009 r. do 2 marca 2010 r. Od 3 marca 2010 r. do 2 marca 2011 r. Od 3 marca 2011 r. do 2 marca 2012 r. Od 3 marca 2012 r. do 2 marca 2013 r. Od 3 marca 2013 r. do 2 marca 2014 r. Od 3 marca 2014 r. do 2 marca 2015 r. Od 3 marca 2015 r. do 2 marca 2016 r. Od 3 marca 2016 r. do 2 marca 2017 r. Od 3 marca 2017 r. do 2 marca 2018 r. Od 3 marca 2018 r. do 2 marca 2019 r. Od 3 marca 2019 r. do 2 marca 2020 r. Od 3 marca 2020 r. do 2 marca 2021 r. Od 3 marca 2021 r. do 2 marca 2022 r. Od 3 marca 2022 r. do 2 marca 2023 r. Od 3 marca 2023 r. do 2 marca 2024 r. Od 3 marca 2024 r. do 2 marca 2025 r. | 25października 2005r.godz.11:00:00 7 kwietnia 2006 r., godz. 9:00:00 23 marca 2007 r., godz. 13:40:00 25 kwietnia 2008 r., godz. 12:00:00 02 kwietnia 2009 r., godz. 15:00:00 18 marca 2010 r., godz. 12:00:00 15 kwietnia 2011 r., godz. 13:30:00 16 marca 2012 r., godz. 11:00:00 15 kwietnia 2013 r., godz. 14:00:00 13 marca 2014 r., godz. 10:30:00 08 maj 2015 r., godz. 10:00:00 23 czerwca 2016 r., godz. 12:00:00 28 sierpnia 2017 r., godz. 12:00:00 15 października 2018r. godz. 15:30:00 08 kwietnia 2019 r., godz. 12:00:00 20 kwietnia 2020 r., godz. 16:00:00 11 października 2021r.,godz. 12:00:00 28 marca 2022r.,godz. 12:00:00 07 kwietnia 2023r.,godz. 12:00:00 29 kwietnia 2024 r., godz. 12:00:00 |
- |
13. | Suma ubezpieczenia: | 250.000,00 PLN na jedno zdarzenie i 1.000.000,00 PLN na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 1.000.000 EURO na wszystkie zdarzenia 250.000 EURO na 1 zdarzenie | 25 października 2005r.godz.11:00:00 1 grudnia 2005 r., godz. 14:30:00 |
- |
14. | Informacje o zamiarze zaprzestania działalności: |
- | - | - |
15. | Informacja o likwidacji dostawcy wraz z datą: |
- | - | - |
16. | Informacja o upadłości dostawcy wraz z datą: |
- | - | - |
17. | Data wykreślenia z rejestru: |
- |
- |
- |
18. | Podmiot dokonujący wpisu: |
Narodowy Bank Polski |
07 października 2016 r., |
- |